Nieuw logo Varend Corso Westland

Het Varend Corso heeft een nieuwe, frisse uitstraling gekregen. Dat bleek medio januari tijdens de startbijeenkomst in Tomatoworld. Burgemeester Sjaak van der Tak mocht daar het gloednieuwe logo van het corso in ontvangst nemen.

Met een nieuw logo krijgt het Varend Corso een eigentijds gezicht en kan het fris de toekomst  tegemoet zien. Het design is van Amanda van Zeijl van het Westlandse ontwerpbureau A-creation. In het ontwerp zijn duidelijk de belangrijkste kenmerken van het corso terug te vinden: groente, bloemen, water en de boeg van een schuit. Bovendien straalt het met de vele kleuren ook nog eens uit wat het thema van 2017 is: Be Happy!

Dit jaar trekt het Varend Corso op 4, 5 en 6 augustus door de wateren in de regio. Het is de twintigste keer dat de stoet van wal steekt en zoals elk jaar worden ook deze zomer weer honderdduizenden toeschouwers langs de waterkant verwacht. Kijk voor actuele informatie  www.varendcorso.nl.Het Varend Corso heeft een nieuwe, frisse uitstraling gekregen. Dat bleek medio januari tijdens de startbijeenkomst in Tomatoworld. Burgemeester Sjaak van der Tak mocht daar het gloednieuwe logo van het corso in ontvangst nemen.

Met een nieuw logo krijgt het Varend Corso een eigentijds gezicht en kan het fris de toekomst  tegemoet zien. Het design is van Amanda van Zeijl van het Westlandse ontwerpbureau A-creation. In het ontwerp zijn duidelijk de belangrijkste kenmerken van het corso terug te vinden: groente, bloemen, water en de boeg van een schuit. Bovendien straalt het met de vele kleuren ook nog eens uit wat het thema van 2017 is: Be Happy!

Dit jaar trekt het Varend Corso op 4, 5 en 6 augustus door de wateren in de regio. Het is de twintigste keer dat de stoet van wal steekt en zoals elk jaar worden ook deze zomer weer honderdduizenden toeschouwers langs de waterkant verwacht. Kijk voor actuele informatie  www.varendcorso.nl.Het Varend Corso heeft een nieuwe, frisse uitstraling gekregen. Dat bleek medio januari tijdens de startbijeenkomst in Tomatoworld. Burgemeester Sjaak van der Tak mocht daar het gloednieuwe logo van het corso in ontvangst nemen.

Met een nieuw logo krijgt het Varend Corso een eigentijds gezicht en kan het fris de toekomst  tegemoet zien. Het design is van Amanda van Zeijl van het Westlandse ontwerpbureau A-creation. In het ontwerp zijn duidelijk de belangrijkste kenmerken van het corso terug te vinden: groente, bloemen, water en de boeg van een schuit. Bovendien straalt het met de vele kleuren ook nog eens uit wat het thema van 2017 is: Be Happy!

Dit jaar trekt het Varend Corso op 4, 5 en 6 augustus door de wateren in de regio. Het is de twintigste keer dat de stoet van wal steekt en zoals elk jaar worden ook deze zomer weer honderdduizenden toeschouwers langs de waterkant verwacht. Kijk voor actuele informatie  www.varendcorso.nl.
Website ontworpen en gerealiseerd door: